maandag 7 december 2009

na lange tijd weer terug....

hoi allemaal,

Het is een lange tijd geleden dat ik een berichtje heb geplaatst op mijn BLOG.
Afgelopen tijd hebben we een moeilijke en zware tijd gehad. Beetje voor beetje
probeer ik alles weer op te pakken.
Ben wel in de afgelopen tijd met 5 andere meiden een weekendje weg geweest.
Met mijn alle kaarten maken, lachen en heerlijk genieten met elkaar.
Het was een geweldig weekend, toch meiden?



De bovenstaande dubbele LO heb ik ook gemaakt in de afgelopentijd. We zijn van de zomer een dagje naar Dierentuin Emmen geweest. Erg leuk en heerlijk alle dieren op de kiek gezet.

Nu ben ik bezig met een LO en een naamtag voor het Art of scrap weekend van scrapart. Komend weekend gaat dat plaats vinden. Het zit helemaal vol dus een hoop gezelligheid.
Ben erg benieuwd wat we allemaal gaan maken. We hebben een mail gekregen met daarin de benodigdheden, vooral over de foto's... Heb ze net allemaal zitten uitzoeken. Morgen even uitprinten en ook wat extra foto's voor de zekerheid. hihi
Nou zodra ik weer iets heb en dat zal na het weekend zijn kom ik jullie weer op de hoogte brengen.

Bedankt voor het langs komen en graag tot de volgende keer.

Liefs Joyce

2 opmerkingen:

  1. Hoi Joyce,
    Toch weer aan de knutsel ;-) Heerlijk he! Wens je alvast veel plezier voor het Scrap-weekend ! wordt weer een gezellige boel denk ik ! Geniet er lekker van, spreek je daarna weer! liefs Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Joyce
    Het was echt weer een heel leuk scrapweekend in Julianadorp, volgend jaar weer , toch ???
    Ben blij dat je de draad weer een beetje probeert op te pakken en ik wens je een heel fijn en gezellig scrap uitje met ScrapArt !!
    Hou je taai , groetjes Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen