dinsdag 9 februari 2010

weer een kaartje

Hallo allemaal,

Na  ziek te zijn geweest van de week en last van mij rug. Ben ik er nu even klaar mee, morgen weer werken, maar van het weekend een heerlijk gezellig weekend gehad.
Met mijn schoonouders lekker foto's van amerika bekeken en een film die ik zelf in elkaar heb gemonteerd!! Joepie, het is me gelukt!! wat een gedoe zeg met windows movie maker, even wennen maar ben blij met het resultaat. Zondag ook lekker even visite gehad. Was erg gezellig!!
Ook heb ik tussen alle afspraken door even lekker aan een kaartje gezeten.
Het is gemaakt van een blokje papier uit amerika en de stempel is van autum leaves uiteraard ook in amerika gekocht.
Vond het erg leuk om een tekst stempel in te kleuren ipv een figuurtje of poppetje. hihi
Hoe vinden jullie hem?


                                                                              Liefs,

1 opmerking:

  1. Hoi Joyce,

    ik heb hem in het eggie gezien en hij was super leuk

    tot gauw
    Liefs Hillie

    BeantwoordenVerwijderen