zaterdag 3 april 2010

druk druk druk............

Hallo allemaal,

Heeft even geduurd maar ik ben er weer!
Ben vrijdag begonnen op mijn nieuwe werkplek en dat was erg leuk.
In de week ervoor ben ik aan de klus geweest(kast gemaakt in mijn woonkamer) en op de beurs gedraaid in
Rijswijk bij SCRAPART.
Ben lekker bezig geweest en heb daar met niet papier nog een LO gemaakt.

Ook heb ik lekker gecropt o.a gisteren avond/nacht? Was gezellig meiden, moeten we vaker doen!
Ik heb de make en take afgemaakt voor as maandag en een LO.


LO op de beurs gemaakt.

LO die jullie nog te goed hadden van 2 weken terug geloof ik.

De LO's van gisteren komen de volgende kaar,



En ben je benieuwd naar de make en take, kom dan even langs 2de paasdag bij SCRAPART.
Of geef je op bij scrapart.

Fijne Pasen en misschien tot maandag,

Liefs Joyce

3 opmerkingen:

  1. Mooie LO Joyce!!! Vooral die met die giraf, zijn echt prachtig!
    Fijne paasdagen!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Joyce, je hebt het de laatste week nog lekker druk gehad, maar de LO's zijn dan ook weer erg mooi geworden!! Fijn weekend en zie je maandag ! groeten Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi |Joyce,

    Wat een gave LO's super gedaan hoor
    En die met die Giraf oh die wil ik ook!!! hihihih

    groetjes Hil

    BeantwoordenVerwijderen