dinsdag 12 januari 2010

alvast een valantijn kaartje....

Hallo allemaal,

Wat een geweldig weer om foto's te maken niet?
Ik heb toch wel aardig wat foto's gemaakt.

Jammer dat je er met het verkeer zoveel last van heb. Hier bij mij ligt nog wel aardig wat!
De straat is nog lekker wit.


Ik heb alvast een valantijnkaartje gemaakt.
Ik kwam dit van dit papier nog resten tegen dus maar even een kaartje van gemaakt. Heerlijk weer even bezig geweest.


Dit kaartje is een pop-up. Erg leuk om te doen. Ik kwam he idee tegen op het net en maar even uit geprobeerd. ( wel al een tijdje geleden maar niet echt geplaatst. hihi)
Vind hem zelf wel erg leuk geworden zo met de kleur en bandje om de kaart.



Hier de link voor het patroon van de pop-up.

Voor iedereen die komend weekend met het scrap weekend van scrapart meegaan. HEEL VEEL SCRAPFUN TOEGEWENST maar dat zal zeker lukken.

Tot de volgende keer dan maar weer.

Liefs Joyce

2 opmerkingen:

  1. hoi Joyce, Ik had de link al eens gehad van je, en heb het ook geprobeerd, maar helaas ik heb te dun papier gebruikt, maar ga het zeker nog eens proberen hoor, want hij is veel te leuk !!En voor straks staan de tassen en koffer gepakt hoor, we gaan heerlijk een weekend knutselen !!Je hoort wel hoe het was maar eigenlijk kan er niets mis gaan, alleen het team is al super gezellig ! groetjes Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Joyce,

    super kaartjes weer hoor! enne die popup is geinig. heb de beschrijving mooi opgenomen in mijn scrapbestandje.

    fijne week weer!

    groetjes Miranda
    (die afgeblust is na een scrapweekend met ScrapArt hihi).

    BeantwoordenVerwijderen