donderdag 1 juli 2010

en dat was dan de laatste...

Hallo allemaal,

Afgelopen zaterdag heb ik de laatste workshop gegeven bij SCRAPART.
De winkel gaat sluiten voor tekst en uitleg kijk even op de weblog. ( http://scrapartnl.web-log.nl)

Als je nog wil komen kijken er zijn fikse kortingen. Misschien zie we elkaar daar nog even,

De workshop was een pop-up boekje met vele leuke en verassende elementen. Ik heb er erg van genoten
was alleen aan het einde van de dag helemaal kapot. Zondag ook helemaal niks gedaan. hihi
We hebben de boekjes niet af gekregen maar wel in basis.
Het boekje ligt nog bij scrapart, maar zodra ik hem thuis heb maak ik er nog even foto's van en laat ik ze zien.

Ik wil jullie allemaal erg bedanken voor de leuke en gezellige dag.

Afgelopen woensdag hebben we weer een echo gehad en ik was best een beetje benieuwd en gespannen,
maar alles is in orde. Onze kleien uk doet het heel goed. En wat is het leuk om het hartje te horen dat gaat zo snel. (147 slagen per minuut)
We hebben de echo ook op DVD dus kunnen er lekker van genieten. Het buikje gaat nu toch we zichtbaar groeien.
Op de volgende echo is onze kleine uk 15 weken.


Tot snel maar weer,

Liefs Joyce

3 opmerkingen:

  1. Hoi Joyce,
    jemig, het is al een echte baby !! Fijn dat alles goed is.Geniet er van ! Je workshop was SUPER !! ik ben s avonds nog doorgegaan en hij is af !Ja je was wel helemaal stuk aan het eind vd workshop he, hoop dat je weer bijgekomen bent , nogmaals bedankt en liefs Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is nu al een schatje. Je workshop was geweldig, ik ga hem zondag afmaken. Ik kan me voostellen dat je helemaal op was. Zondag gefeliciteerd, kus Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, WAt een mooi plaatje! Al een echt kindje en wat heerlijk voor jullie om het zo te {kunnen} zien groeien. Dat was in mijn tijd nog niet. Het lijkt me heel speciaal om zo al je kleintje te kunnen zien.

    Ik zie je volgende week bij Scrapart.
    Sterkte deze week met de warmte,

    Groetjes Martha

    BeantwoordenVerwijderen