vrijdag 30 juli 2010

foto's laatste creatie van de workshop

Hallo allemaal,

Zo hier weer eens een berichtje van mij. Mijn buikje begint te komen vanmorgen bij de verloskundige geweest. Toen ze probeerde het hartje te horen merkte we dat die kleine uk van ons erg bewegelijk is. Nu heb ik het woensdag ook voor het eerst zelf gevoeld echt super!

Ik ben jullie allemaal nog wat foto's schuldig van mijn laatste workshop bij scrapart.


Hieronder zijn de foto's te zien, het is een pop-up boekje met diverse verrassingen.
De eerste foto is de kaft, daarna zie je elke keer eerste de linker pagina en daarna de rechter pagina.
kijk maar:









 
.



Hopelijk hebben jullie zo een goed idee gekregen van het doekje.
Heb je vragen kan je ze altijd stellen en ik zal proberen om het je uit te leggen.

Ga mijn best doen om zo snel mogelijk weer een 
bericht te posten.

Liefs Joyce  

4 opmerkingen:

  1. Hoi Joyce,

    Dat was lang geleden ;o)
    ga je het weer een beetje oppakken?
    Lekker in het huis aan de slag, geeft een goed gevoel he???

    groetjes Hil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Joyce, fijn dat het goed gaat met je, de kleine is dus nu al een drukte makertje ;-)
    En je workshop was geweldig, ik heb s avonds het album nog afgemaakt, want wilde het dag erna showen ;0 Ik ga de workshops erg missen. groetjes Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Joyce, fijn dat het goed met je gaat, heb het boekje af, is erg leuk geworden, had zoveel foto's dat ik op de tussenbladen ook foto's heb gedaan. Ben met mijn zus met de Zonnebloem op vakantie geweest, was heel erg fijn. We missen de wordshops wel. groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Joyce
    Wat een mooi kindje hebben jullie. Leuk dat je haar even kwam showen in Oterleek, wat een poppetje.
    Je creatie vind ik helemaal geweldig en aangezien ik dit jaar twee kleinkinderen erbij ga krijgen, snap je wel dat ik dit ook ga maken. Nu maar hopen dat er een jongetje bij komt ( mijn dochter krijgt nl. al een meisje en heeft ook al een meisje van 8 jaar ). Kun je zeggen waar je dat schattige bedeltje met die twee voetjes hebt gekocht? Ik hoop dat ik je snel weer op een crop ga zien met nieuwe foto's van Jade
    Groetjes en kusje voor de kleine Tineke

    BeantwoordenVerwijderen